Emelie

Love the life you live - live the life you love

Travel the world

Kategori: Resor

Idag blir det jobb till halv sju sen ska jag ha en lugn och skön helg och vila upp mig riktigt rejält. Känns skönt att jag inte har en enda sak som jag måste göra i helgen. Jag kan helt enkelt bara ta helgen som den kommer. Så det ska bli riktigt skönt och det kommer förmodligen att spenderas mycket tid i soffan med lite gott snacks. Nom nom. Sen förhoppningsvis lite tid på gymmet också.

Snart är jag klar med första omgången av tradera-auktioner. Ska starta fler men det blir absolut inte lika många som slutar på samma dag den här gången. Lite mer utspritt istället. Och slutdatum på en dag när jag är ledig helst.

Den här veckan har i alla fall gått superfort. Jag gillar det verkligen. Skönt. Träffade Rebecka på Time nu innan jobbet, vi gick i samma klass i nian och var väldigt goda vänner. Vi stöter på varandra typ en gång i halvåret oftast och vi har alltid mer att prata om än vad vi hinner med eftersom man oftast har bråttom såklart. Hon ska bli reseledare. Det har jag också varit inne på förut. Fatta va najs att jobba med utflykter i värmen. I love it. Så hon ska hojta till vad hon tycker om jobbet sen.


Jag har ressug. Jag sitter och kollar på bilder från Frankrike och Grekland mycket numera, och självklart delar jag med mig till er också. Jag vill åka till Asien nu. Helst igår.


Här är jag längst upp i Eiffeltornet. Inte så coolt. Jag ville inte betala jättemkt pengar för att åka upp men blev medtvingad. Men nu har jag ju iaf varit i Eiffeltornet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: