Emelie

Love the life you live - live the life you love

The one where Heckles dies

Kategori:

Nu är det sent och jag är jättetörtt. Ska borsta bissingarna och sen blir det at krypa ner i sängen och somna med ett leende på läpparna till Vänner. Ska sticka lite mer på en mössa jag börjat med också. Jag är så himla nördig jag vet.

Jobbade i alla fall till halv sju sen drog jag till x och blev bjuden på lite chili till middag, (mums för övrigt, jag brukar inte tycka om chili con carne men den var god). Sen kollades det på lite tv och vips var klockan åtta och det var dags för mig att dra hem och hjälpa bror att skriva cv. Han ska söka jobb på mitt jobb. Jajjemen.

Så nu ska jag som sagt borsta tänderna sen ska jag kolla vänner och sova sött. Toodles!


Frankrike -07

Kommentarer


Kommentera inlägget här: