Emelie

Love the life you live - live the life you love

The kingdom och Far Far Away

Kategori: Träning och hälsa

Jag är sugen på Shrek-marathon. Tror jag ska ha det nångång. Shrek är svinbra och jag har sett samtliga filmer ett flertal gånger, eller den sista har jag bara sett en gång på bio men den har ju inte kommit på dvd än så.


Hur som helst så önskar jag att jag befann mig på gymmet nu, helst på crosstrainern, genomsvettig och go. För att sedan gå ner och duscha och basta en stund. Gud vad skönt. Om det blir träning idag hinns det nog inte med någon dusch på gymmet eftersom bussen går en gång i timmen och då kan jag bara träna typ en kvart. Men det ska nog gå bra ändå! Känner mig pepp och motiverad och jag hoppas att det funkar trots min träningsvärk. Kan ju bli lite bättre av träning också. När musklerna väl kommit igång. Men i början gör det ont som bara den. Nu blir det nudlar till lunch!


Beach 2011 here I come!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: