Emelie

Love the life you live - live the life you love

Take me home

Kategori: Random

Igår var jag hemma och kurerade mig. Det verkar inte hjälpa för jag mår lika pissigt idag och min hals är ett rent kaos. Jag låter inte så himla trevlig heller vill jag lova, men jag har inte råd att va hemma nå mer. Hade jag bott hemma hade jag inte tvekat en sekund på att va hemma idag. Men när hyror, lån, mat och liknande ska betalas måste man härda ut. Not good.

Kommer att bli en lång dag och jag hoppas jag blir frisk snart. Jag vill inte vakna med så ont i halsen så jag tror att jag dör. Flera gånger per natt vaknar jag av just halsont. Inte så trevligt kan jag lova. Som tur är är jag iaf inge snuvig. Hade jag varit täppt i näsan också hade det varit riktigt jobbigt för då hade jag seriöst inte kunnat andas. Men snart så. Jag är ledig på onsdag. Då får jag vila. Men det är länge kvar tills dess. En sak är säker. Ikväll ska jag inte röra ett finger. Typ äta flingor till middag så jag inte behöver laga mat ens en gång.

Och ja jag tycker väldigt synd om mig själv just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: