Emelie

Love the life you live - live the life you love

Sir Winston

Kategori: Random

Igår avnjöts en god tvårätters middag på Sir Winston som det numera heter. Även känt som Simon och Viktor. Det var förmodligen det godaste vitlöksbröd jag ätit i mitt liv. Sen blev det att packa lite och sen sov jag som ett barn, länge sen jag somnade så fort efter att jag lagt mig. Drygt 9½ timmes sömn bör jag ha fått inatt.


I övrigt har jag fortfarande ont i magen, undrar när det ska försvinna. Men som jag sagt tidigare, så länge illamåendet är borta är jag nöjd. Det kommer tillbaka ibland men bara ett par gånger om dagen, ingenting jämfört med i måndags. Idag ska jag motverka magont och illamående med hjälp av activia och coca cola. Det kan låta lite men jesus christ vad coca cola gör underverk med illamående.


Efter jobbet ska jag hem och laga mat och duscha sen blir det ner till x för att fortsätta packningen och imorgon åker han. Tänk vad tiden går fort. Det känns overkligt. Men det ska nog gå bra.

Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: