Emelie

Love the life you live - live the life you love

Ring of fire

Kategori: Träning och hälsa

Fem timmar kvar. Inte så farligt ju. Sen ska jag gå på Body pump klockan sju. Skulle ju vara med Emelie men det får vänta yttligare några dagar.


Är hur som helst riktigt pepp på body pump, det ska bli jätteskönt att få tillbaka träningsvärken och idag vet jag nog lite mer hur mycket jag orkar så behöver jag inte köra slut på mig själv totalt iaf. Är egentligen mer sugen på att träna själv idag, men jag kommer inte hinna med nåt pass någon annan gång i veckan förutom söndag så det känns lika bra iaf.


Jag är lite trött idag, jag sov inge vidare inatt, sängen var för mjuk, jag drömde jättekonstiga saker och flyttade till soffan tillslut och somnade sen om, men vaknade ett par gånger ändå. Så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon. Kommer nog sova jättegott av ren utmattning efter Body pump ändå så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: