Emelie

Love the life you live - live the life you love

Pizzamuffins

Kategori:

Är något jag ä riktigt nyfiken på att baka och om jag hinner och orkar ska jag nog göra mig ett försök idag eller till helgen. Annars kanske jag bakar några andra muffins som jag tar med och bjuder på, på jobbet imorgon. Det är kul att baka, speciellt saker man inte gjort förut.


Gjorde ju muffins här om dagen som blev jättegoda och bra, och jag tyckte de blev riktigt goda. Då gjorde jag mango, banan och kokos muffins med choklad frosting. Freestylade med smakerna lite och följde endast recept när det kom till grundreceptet på muffins. Så det var kul att prova på nåt själv som dessutom blev så bra. Dom blev så himla saftiga och goda. Mums. Nu blir jag extremt sugen på att baka mer. Det är som sagt jättekul!


Nu ska jag iaf bege mig iväg till bussen för att sedan gå på massage. Later.

Kommentarer

  • M säger:

    Kärring :PpPPpppPPPppPPp

    2010-09-01 | 14:01:42
  • emelie säger:

    That's why you love me ;)

    2010-09-01 | 20:19:25

Kommentera inlägget här: