Emelie

Love the life you live - live the life you love

Ny vecka

Kategori: Random

och nya tag. Efter en riktig vilodag igår för att bli frisk verkar det ha fungerat och jag mår nu bra. Halsen är såklart inte helt återställd men det är inte alls långt ifrån i alla fall. Skönt efter några dagar då jag mått rent ut sagt piss.

Igår var det ju som bekant val. Jag är nöjd med det jag röstade på och jag insåg när valet var att jag hade gjort rätt. Att SD kom in i riksdagen är fan katastrof. Jag skäms seriöst över att vara svensk. Dom som har röstat på SD är bara okunniga och helt enkelt dumma i huvudet som anser att ett sånt parti ska in i riksdagen. Huvva.

Den här veckan vankas det i alla fall jobb idag, imorgon, torsdag och på fredag, så det blir en riktig kortvecka vilket känns bra. Har inga viktiga saker som att tvätta eller liknande att göra på onsdag så det kommer nog att bli en skön dag med mycket chill. Måste dammsuga ikväll också eftersom en tjej ska komma och kolla på lägenheten ikväll. Jag ska hyra ut i andra hand när jag är borta så det känns bra. Skönt att jag har ett hem att komma tillbaka till sen också.

Hur som helst tror jag att det kommer att bli en bra vecka. Och jag måste säga att jag tycker att det är skönt att smutskastarvalet är över, jag har knappt lärt mig någonting från debatter och annat om vad partierna har för politik eftersom det varit smutskastning på andra partier. Spec alliansen har varit duktiga på det. Av de debatter jag har sett iaf. Men det är skönt att det är över iaf.

Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: