Emelie

Love the life you live - live the life you love

Norway

Kategori:

Nu har jag sökt ett gårdsjobb i Norge. Vet inte om jag skulle ta det om jag fick det men jag känner bara för att göra nåt med mitt liv. Öka chanserna för att spara ihop en massa pengar också. Det är svårt just nu nämligen. Men vi får se. Chansen att jag får det är ju inte direkt stor ändå med tanke på att jag är allergisk mot hästar. Dock så skulle det knappt vara nåt jobb med hästar iaf utan främst mes kossor och hönor samt annat gårdsjobb. Så det ska nog gå bra. Vi får se helt enkelt. Jag förväntar mig inte så mycket egentligen.


Allt jag vet att ett gårdsjobb skulle vara kul. Inte sitta still utan faktiskt röra på sig. Vilken skillnad..


Snart blir det nog träning. Om min träningsvärk klarar av det. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: