Emelie

Love the life you live - live the life you love

Noodles

Kategori: Träning och hälsa

Blir nudlar till lunch idag, blev inga matlådor gjorda igår men det gör mig inget. Har precis läst den mest motiverande artikeln någonsin! Dels http://www.topphalsa.se/artiklar/Nystart/Jag-tog-kontrollen-over-mitt-liv/ den där. Men sen var det en annan som inte finns publicerad som var så galet motiverande. Jag vill också leva mitt liv så. Det var iaf om Maria Akraka och man fick följa henne en vanlig vecka.

Topphälsa är utan tvekan den bästa tidningen om träning. Bara av att kolla på framsidan blir jag motiverad. Så den rekommenderar jag verkligen till alla som vill få lite inspiration och tips för att komma igång.

Men nu ska jag som sagt äta lunch. Later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: