Emelie

Love the life you live - live the life you love

Mr Rock & Roll

Kategori: Random

En riktig låt som man blir glad av är Amy Macdonalds Mr rock & roll. Den är bra och går i dur rakt igenom. Bara glada toner!


Jag är glad idag. Jag fick veta att jag hade en innestående ledig dag som jag såklart tar ut imorgon. Långhelg för mig alltså. Fy vad skönt det ska bli! Helgen är bara två timmar bort. Det gillar jag. Så morgondagen ska jag spendera med att virka mössor, ta det allmänt lugnt och träna rumpan av mig! Det kommer bli en bra dag, jag har saknat att träna, men nu har jag hittat en kär träningsvän här på jobbet så nu kör vi. Body Pump på söndag ska nog också kunna klämmas in.

Annars i helgen ska jag va med Emelie på lördag, vi ska köra en riktig myskväll med tacos, vin, mysfilmer och såklart lite spa á la Emelie. Alltså lite ansiktsmasker och sånt, sen ska hon förmodligen få prova på Hot stones massage också. Vi får se hur vi känner helt enkelt. En sak är säker och det är att det kommer bli en kväll som går i välmåendets tecken.

På söndag ska jag hjälpa x att packa eftersom denna person kommer att flytta utomlands om precis en vecka. Snyft. Men snart kommer min tid också. Om ungefär två månader blir det min tur att lämna landet för ett jobb som jag kan tänka mig är superkul. Sen kommer jag ju få åka så mycket bräda så jag kommer hinna bli less, om det nu är möjligt vill säga. Och såklart, tjäna riktigt bra med pengar inför kommande Asien-trip. Åh vad jag längtar. Men det är bra att ha nåt att längta till, då känns allt man gör så mycket lättare, det har jag märkt.

Längtar mest till Asien men även jobbet i Norge längtar jag väldigt mycket till. Ska bli så spännande. Jag har aldrig gjort något liknande tidigare och tror absolut att jag kan växa enormt som person. Det närmsta jag kommit tidigare var att jag skulle flytta till Bangkok ett år. Men det var ju för dyrt så det blev ju aldrig av. Men nu blir mina drömmar snart förverkligade!


Soooool och surfing. Gotland -08

Kommentarer


Kommentera inlägget här: