Emelie

Love the life you live - live the life you love

Massage

Kategori: Random

Så himla viktigt med massage med jämna mellanrum, utan min massage en gång i månad vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Det har hjälpt min rygg enormt mycket iaf. Har hur som helst haft massage idag. Hot stones as usual. Helt underbart.

Idag mår jag i princip bra med min lilla 24-timmars influensa. Började med svinont i halsen i lördags förmiddag, febern kom krypande på kvällen, hade feber större delen av natten, sov 13 timmar och voila sen vad jag frisk! Jag var rätt hängig igår men det var ju ingenting jämfört med vad jag hade räknat med. Är liiiiite snorig idag men annars är jag 100% återställd. I like it! Gillar dock inte att min helg försvann till att vara sjuk, men hellre det än att förlora en massa pengar på att vara hemma.

Ikväll blir det bara chill. Vill träna men jag tror jag bör avvakta till imorgon iaf. Men en promenix kanske jag vågar mig ut på om jag hinner och orkar.

Jobbar helg den här veckan. Så det innebär att jag är ledig på onsdag, då ska jag tvätta. Mina underkläder börjar ta slut nu. Diskade imorse så det är inget annat sånt som att typ städa eller så som måste göras så det känns ju bra att det är bara tvätta som gäller.


Saknar mitt Sockersniff.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: