Emelie

Love the life you live - live the life you love

Mål

Kategori: Träning och hälsa

Snart kommer jag att komma igång med mina powerwalks. 10 000 steg per dag ska avklaras varje dag, minst. Helst mer träning än det också. Det som inte gjort att det fungerat än är att jag glömt ha på mig stegräknaren. Om det ska funka ska jag ju ha på mig den hela dagen, vilket jag inte har i dagsläget.

Har inte helt kommit igång med min träning än eftersom jag jobbat mycket sent, men snart ska jag få till min dygnsrutin vilket leder till att en promenad på morgonen inte kommer att vara helt omöjligt. Måste förövrigt komma ihåg att säga upp mitt step-in kort från den första december också. Eftersom jag flyr landet då..

Så nu kör vi! 10 000 steg per dag! Wihoooo, känn peppen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: