Emelie

Love the life you live - live the life you love

Lost

Kategori: Random

Jag kollar på lost nu för tiden. Jag gillar det, det var liksom några år sedan man såg dom två första säsongerna. Sen slutade jag kolla, tror jag såg lite av tredje men inte hela.

Något som är störigt är att dom tydligen ska kolla balkongdörrarna i lägenheterna här. Det gör mig ingenting, men nu har det gått ett gäng gubbar och kollat in i lägenheten två dagar i rad. WTF liksom. Måste dom gå och kolla sådär, en sak i en stor lägenhet men i min lägenhet ser dom då in i hela lägenheten och jag känner mig som en apa på zoo typ. Knacka på ytterdörren så kan dom få komma in istället. Huvva. Hoppas det slutar snart. Energisnål som jag är så använder jag liksom solljuset istället för lampor när det är ljust ute och på kvällen ljus. Mycket bra.

Idag ska jag, mamma och bror på Jamtli. Kommer bli myspys.


Tänk den som fick ligga på en strand. Snart så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: