Emelie

Love the life you live - live the life you love

LC

Kategori:

Det blev ingen träning igår. Istället blev det lite söndagsmys med godis och Pirates of the Caribbean med X. Jag var ändå bitter för att det var fullt på body pumpen. Men jag ska träna en snabbis idag och sen ska jag gå på body pump på onsdag! Känn peppen.


Idag är mina första auktioner avslutade. Det känns bra. Ut med det gamla skräpet. Jag skulle vara en utmärkt utövare av Feng shui, fast det är jag typ redan omedvetet. Jag rensar garderobe minst en gån per år bland annat. Det är det inte många som kan. Hur som helst, har fått mycket mer än jag räknat med på vissa saker. Och det är ju bara positivt!


Ikväll efter jobbet blir det nog häng med Emelie. Men jag måste försöka träna också. Tror jag ska kliva upp i tid imorgon också och träna innan jobbet. Jag känner redan nu hur bra det kommer bli med all träning och hur snygg och pigg jag kommer bli. I love it!


Nu ska jag iaf börja med att klara av åtta timmars jobb! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: