Emelie

Love the life you live - live the life you love

Kickup

Kategori:

Kickup energidryck är det godaste som finns. Energidryck är inte bra men när jag dricker det dricker jag kickup eller vitamin well som är bättre än exempelvis red bull iaf. Ögonen kändes iaf lite tunga så jag drog mig iväg på min rast och köpte mig en kickup. Mums.


Slutar 20:20 idag så det är inte så himla lång tid kvar.


Har kollat lite på skor idag. Jag är sugen på ett par vinterskor. Riktiga vinterskor, eller höstskor. Jag har en bild i huvudet. Inte hittat några såna än. Men det är typ en blandning mellan en mc-känga och en låg ridstövel. Nåt i den här stilen:


Fast ändå inte. Men jag får se. Den här månaden blir det inga skor ändå! I så fall nästa månad.


Kom på att jag kanske kan stå på en marknad på lördag och sälja mössor. Jag ska kolla upp det, skulle vara himla bra ju. Det är gratis också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: