Emelie

Love the life you live - live the life you love

Junkyard

Kategori: Random

Jag lyckades bli magsjuk igår. Emelie var magsjuk i söndags så det var väl nåt skräp vi båda fick. Inte kul men det gick över fort i alla fall. Fortfarande ont i magen till och från men det kan jag leva med så länge jag slipper att må illa. Att må illa är bland det värsta jag vet. Men nu får mitt immunförsvar fixa till sig så jag inte är sjuk nå mer 2010.

 

X flyttar om två dagar, hur känns det då? Inte så himla kul faktiskt. Det kommer att bli väldigt tomt men det ska nog gå bra. Vi lever ju ändå på 2010-talet vilket betyder att det finns både telefoner och msn och skype och allt vad det är. Och snart är det min tur att lämna Sverige. Det ska bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot det. Även om jag åker dit för att jobba så verkar det vara ett kanonkul jobb! Sen kommer jag kunna åka bräda precis när jag vill på min lediga tid vilket är ett stort plus i kanten.

 

Jag satsar på att komma hem och fira jul. Det kommer säkert bli jättesvårt och chansen att det är möjligt känns inte särskilt stor, men jag ska ändå försöka. Jag älskar julen och att spendera julafton hemma hos momma och moffa känns minst lika viktigt idag som för 10 år sedan, det är helt enkelt tradition. Så det satsar jag som sagt på.

 

Ikväll ska det ut och ätas på finrestaurang med x. Simon och Viktor blir det. Kostar jättemycket pengar men ändå så himla värt det. Har aldrig ätit där heller så det ska bli spännande.

 

Annars gör jag inte mycket mer än att jobba, kolla på lost och virka mössor. Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med det. Även fast andra kanske tycker att det låter som en tråkig fritid så gillar jag det. Träningen kommer att köra igång på riktigt nästa vecka också. Mycket styrketräning blir det framöver, både på pass som body pump och även själv. Sen min favorit crosstrainern kommer såklart att köras flitigt också.

 

Ska beställa täckbyxor från junkyard snart också. Weei!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: