Emelie

Love the life you live - live the life you love

Julie & Julia

Kategori: Random

Igår var jag och Emelie ut på olearys, sjukt seg kväll egentligen men det var nice att komma ut och göra nåt annat än att sitta hemma och bara vara. Men det var okej, dock så hade jag så här i efterhand valt att bara chilla med en filmkväll. Men det är lätt att vara efterklok. Det får vi helt enkelt ta någon annan gång. Jag kommer ju ha ganska mycket fritid nu framöver eftersom x lämnar mig.


Idag hade vi en riktig mysdag och kollade på film och åt pizza. Riktigt nice. Nu är jag så trött så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Ska dessutom upp snuskigt tidigt imorgon eftersom jag börjar sju imorgon. Vilket jag inte gjort på jag vet inte hur länge så det kan bli kämpigt. Därav en tidig kväll för mig. Dessutom för att jag är sjukt trött sen den lilla sömnen jag fick inatt. God natt gott folk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: