Emelie

Love the life you live - live the life you love

I'm fading away

Kategori: Random

Usch, idag är en pissdålig jävla dag. Jag ville inte sova för jag drömde konstiga saker. Jag har en klump i brösten inför massor av kommande händelser i mitt liv som förmodligen kommer förändra en hel del. Jag försöker lugna ner mig men det är svårt. Jag försöker tänka på annat, det funkar inte.

Jag försöker till och med att snacka med Han där uppe. Men det går inte. Och ja jag tror på Gud. Big deal. Idag verkar det vara nån slags tabu att vara kristen. Jag fattar inte grejen. Jag har varit det så länge jag kan minnas. Andra konfimerade sig för presenterna. Jag konfimerade mig för att jag är kristen. Idag hjälper det dock inte som det så många gånger tidigare har gjort. Det hjälper lite, men klumpen försvinner ändå inte.

Jag är riktigt kluven, förvirrad, less på att ta en massa skit och samtidigt rädd och nervös. BLÄ, ingen ska må så här. Jag försöker tänka på annat som sagt. Men det funkar inte. Ska träna sönder efter jobbet. Det kommer garanterat att hjälpa. Men det är drygt 9 timmar tills dess. Jobbigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: