Emelie

Love the life you live - live the life you love

I see Your true colors

Kategori:

Mailar med tjejen som jag mest troligt ska åka till Norge med. Hon verkar väldigt trevlig och väldigt lik mig till sättet så jag tror att vi skulle komma överrens bra. Så det känns bra. Har också fått lite mer uppgifter om vad man tjänar och nu känns det 100 procent att jag vill åka. Andra vill inte att jag vill åka, men jag vill åka och det är mitt liv och jag som ska leva med de beslut jag gör. Åker jag inte kommer jag både ångra det och ruttna av ensamhet och tristess i Östersund, och det går ju inte.


Tiden går fort idag och det tycker jag om. Hoppas att den fortsätter gå lika fort hela dagen och veckan.


Jag är hungrig. Ser fram emot mina nudlar på lunchen. Billigt och bra.

Kommentarer

  • Anny säger:

    Klart du ska åka! Världen är stor, bara ut å se den. ^^

    2010-09-07 | 19:51:03
    Bloggadress: http://tyllens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: