Emelie

Love the life you live - live the life you love

Lax

Kategori: Träning och hälsa

Just det. Skulle ju laga lax med bladspenat och pesto igår. Men det gjorde jag inte. Jag var så vrålhungrig när jag kom hem så jag gjorde en fryspizza. Inte bra men jag hade varken ork eller lust eller tillräckligt med mat i magen för att ställa mig och laga mat så det blev så. Jag ångrar det inte alls och ibland får man vara lite lat med maten. Bara inte varje dag. Men laxen blir nog tillagad ikväll om jag har ambition eller imorgon.


Gud vad jag är motiverad på träning hela tiden! Jag går bara och tänker på det. Även nu när jag är jättetrött sitter jag och tänker på träning. Det kallas motivation. Jag tackar Alessandra Ambrosio som sitter på kylskåpet och jeansen jag inte kommer i, men gärna vill använda. Dock så har dom alltid varit supersvåra att få på sig även när jag var fit och smal. Dom är helt enkelt ganska små. Mycket av problemet är också att det inte är ens pyttelite stretch också. Men dom ska jag en vacker dag komma in i igen. Samt min balklänning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: