Emelie

Love the life you live - live the life you love

Home sweet home

Kategori: Random

Det finns nästan inget bättre än att komma hem till en tyst och mysig lägenhet efter en lång arbetsdag. Snart är det verklighet för mig och det ska verkligen bli skönt att komma hem ikväll. Jag ska kolla på lost, jag ska virka, jag ska dricka en kopp te och jag ska sova gott. För att sedan stiga upp och jobba sista arbetsdagen innan helgen. Ska bli så galet skönt med helg och jag önskar verkligen att jag inte hade några planer och bara kunde vara hela helgen, men det kan jag tyvärr inte. Men på söndag kan jag. Sen om två veckor, då jag jobbar nästa helg.

Men jag tar en dag i taget, annars blir allt mycket jobbigare. Så jag börjar med att se fram emot riktiga myskvällar i soffan både ikväll och imorgon. Tidiga kvällar blir det i alla fall!

Såg att Lauren Conrad har släppt en massa böcker. Måste införskaffas snarast!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: