Emelie

Love the life you live - live the life you love

Forever

Kategori: Random

Min absolut favorit när det kommer till feel-good musik är Chris Browns låt Forever. Jesus vad bra den är. Visst han är en kvinnomisshandlare bla bla bla, men det påverkar inte att han har en av de bästa rösterna jag vet. Typ den enda manliga sångare som kan få mig att rysa. Jesus vad han sjunger bra!

När jag lyssnar på Forever blir jag i alla fall så där mysigt lycklig och varm på insidan. Det är så vackert. Det finns en video på youtube där några har den istället för bröllopsvalsen. Och fy bubblan vad kul det är. Alla dansar in till den.  Eftersom jag inte vet hur man lägger upp youtube klipp så länkar jag istället. http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0 Så himla orginellt. Så vill jag också gifta mig, Man lär ju aldrig glömma bort att man gått på det bröllopet iaf.

Nu är min arbetsdag slut i alla fall och jag ska åka och hämta styvsyster i stallet sen budgethandla lite på Maxi för att sedan åka till morsan och käka kalv för första gången i mitt liv. Har smakat nån gång men aldrig ätit det själv. Tyckte dock att det var jättegott när jag smakade i Grekland förra sommaren. Så det kommer bli gott.

Toodles


Syskonkärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: