Emelie

Love the life you live - live the life you love

Eternity

Kategori:

I mina yngre dagar lyssnade jag en del på Robbie Williams. Jag fick en skiva med han av mina kusiner som inte hade nån koll alls på vad jag ville ha. Men efter att ha lyssnat några gånger på skivan blev jag frälst. Jag tycker om Robbie. Främst låtarna Better Man, Eternity, She's the one och Revolution. Det är bra musik. Jag blir lugn av Robbie iaf. Nu var ett sånt moment. Jag hetsar upp mig för småsaker eftersom jag har abstinens. Men snart kommer abstinenset vara helt borta.


Close your eyes so you dont feel them,
They dont need to see you cry
I cant promise I will heal you,
But if you want to I will try.


Hur som helst. Idag känns som en riktig Bridget Jones dag. Tror jag ska köpa upp mig på lite chips och dip efter jobbet och sen ska jag nog kura ner mig och kolla på Bridget med ett glas vin och chips. Fyfan vad skönt. Varför gör man inte sånt varje helg? Jag håller iaf på att börja lära mig dricka vin. Jag börjar dock med vitt vin. När jag kan dricka allt vitt vin utan problem kan jag gå över till rött vin. Jag njöt av ett glas för några dagar sen men nu snackar vi ganska fruktigt och sött torrt vitt vin. Alltså inge imponerande. När jag kan dricka rött vin och njuta av det. Då är jag nöjd.


Longboard -06

Kommentarer


Kommentera inlägget här: