Emelie

Love the life you live - live the life you love

Chill

Kategori: Random

Har suttit och klurat på en personlig almanacka på personligalmanacka.se. Jättekul är det och jag ska definitivt göra en egen där när det närmar sig årsskiftet.

Jag tror jag har rätt kasst blodsocker nu. Känns som att jag har sprungit en mil mentalt typ. Men å andra sidan så gör tre timmars nummerupplysning det med mig. Men nu är det bara en timme kvar sen får jag åka hem och ta det lugnt hela helgen. Vet inte om jag har några planer ikväll eller ej eftersom någon inte kan bestämma sig.

Solen kommer att gå ner 19:43 ikväll och det blir riktigt mörkt på kvällen nu. Det känns att det är höst och den tidiga hösten gillar jag. Senhöst gillas inte, då är allt grått och man väntar bara på att snön ska komma. Men nu gillar jag hösten!

Verkar som att jag kommer att få spendera fredagskvällen med mig själv ändå. Men det kanske behövs efter en dag som denna. Har varit en lång dag. Och det är ändå fortfarande en timme kvar. Känns som att jag jobbat sedan 6 imorse. Någon energitjuv orkar jag inte med idag ändå. Kanske borde läsa mer på Egoboost. Har bara hunnit med första kapitlet än så länge. Kanske blir imorgon för idag orkar jag inte.


Drömma mig bort hit ska jag nog göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: