Emelie

Love the life you live - live the life you love

Chailatte

Kategori: Träning och hälsa

Nu sitter jag på jobbet och njuter av en chailatte för att få en skön start på dagen. Idag är träningsvärken allra värst, men imorgon lär det vara en klar förbättring. Så då får jag skaffa mig en ny träningsvärk i helgen. Body pump på söndag iaf, sen blir det motion varje dag oavsett.


Tror jag ska träna efter jobbet också. Kanske inte blir så stenhårt eftersom jag knappt kan gå men det blir en sväng till gymmet iaf för nån typ av lättare träning. Funderade på att gå till jobbet idag men det hade jag inte hunnit.


Kollat på ett par reebok easytone också. Riktigt sugen på ett par såna. Det är som balansbollar under så man måste hålla balansen vilket är bra för träning av både vader, lår och rumpa. Jag gillar konceptet iaf och kanske blir det ett par såna nästa månad. Får se hur ekonomin står sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: