Emelie

Love the life you live - live the life you love

Chailatte

Kategori:

En chailatte såhär efter lunch är så himla nice! Jag har flera gånger på senaste (sen kaffemaskinen gick sönder) gått och köpt mig en chailatte på lunchen. Visst är det inte gratis, men ibland får man unna sig lite vardagslyx. En annan sak om man gör det varje dag. Då är det inte okej.

Har ju glömt om att berätta om mina lyckade auktioner på Tradera. Jag älskar tradera! För alla mina 10 saker hade jag totalt utrop för 115 kronor och igår slutade summan för allt på 670 kronor. Bra med lite extra klirr i kassan för saker jag ändå inte vill ha. Men en persons skräp är en annans guldgruva! Ska lägga upp lite böcker sen också som jag vill bli av med men först vill jag bli klar med att skicka alla de som är avslutade nu. Tror jag ska dela upp lite mer nästa gång, inte så jag har alla auktioner till samma dag, för det blir en del att göra och mycket att hålla koll på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: