Emelie

Love the life you live - live the life you love

Work out

Kategori: Träning och hälsa

Om en och en halv timme har jag ett hårt träningspass att se fram emot. Jag känner peppen och jag planerar att både jag och Anny ska få en sån träningsvärk så vi inte kan röra oss på flera dagar!

Fällkniven, medicinbollen, armdödaren, crosstrainer och hantlar tänker iaf jag köra, och självklart ska jag tvinga med mig Anny på det också. Piskan kommer fram och jag kommer idag att köra PT á la Jillian från biggest loser. No mercy!

Det ska iaf bli jätteskönt att träna. Jag var lite sugen igår också men kände att det skulle bli för sent. Sen får jag försöka träna på söndag också, men vi får se hur matt jag är efter skoterkortet.


Nu kör vi!

Kommentarer

  • Anny säger:

    Haha... det där inlägget var ju inte läskigt alls ;)

    2010-10-21 | 16:21:22

Kommentera inlägget här: