Emelie

Love the life you live - live the life you love

Weekend

Kategori: Random

Äntligen är det helg. Snart. Klockan 18:10 för att vara exakt. Då är det helg för mig. Ska bli riktigt skönt och jag ser fram emot en riktigt lugn kväll. Med lite lost, har bara ett avsnitt kvar på andra säsongen vilket är lite bittert eftersom jag bara har två första säsongerna. Men jag håller på att buda på fortsättningen på tradera så jag hoppas på det bästa! Dock så kommer jag ändå vara tvungen att vänta till nästa vecka oavsett. Men det ska nog gå bra. Då kan jag sluta med min besatthet några dagar iaf. Men det är ju så spännande! Även om jag sett dom här avsnitten förut så är det riktigt spännande!

Annars i helgen ska jag tvätta och på middag med jobbet. Kanske blir det spa-kväll för mig och Emelie på söndag också eftersom vi misslyckades med det förra helgen. Men först och främst ska jag njuta av en lugn kväll ikväll som sagt. Sticka mössor ska jag göra, kolla på film ska jag göra. Kanske köpa min nya craving, yakitori-spett från Samurai. Har sällan ätit något så gott. Nom nom!

Sist jag skulle kolla på PS I Love you blev det tyvärr inte av. Så den ligger högst upp på min lista ikväll! Den vackraste filmen som finns. Inget ljug. Gråtfilm och ändå feelgood film. Jag blir tårögd bara jag tänker på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: