Emelie

Love the life you live - live the life you love

Wash

Kategori: Random

Igår var jag på jobbfest som tidigare sagt. Det var väl okej men det flippar alltid på ett eller annat sätt på tillställningar med jobbet. Helst nån högre stående som gör bort sig. Den här gången var inget undantag. Ångrar dock så här i efterhand att jag signade upp på att gå. Det var väl trevligt och så men helt ärligt hade det vart skönare å bara tagit det lugnt istället.

Idag är jag trött, vaknade supertidigt av någon anledning imorse så jag är troett hest idag. Men men, det tar jag igen.

Annars tvättas det för fullt för min del idag, är dock klar nu och nu är det bara kläder som ska torka. Men det är skönt att ha tvätten gjord, speciellt när man inte tvättat på länge och knappt har några kläder kvar.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva idag förutom att jag saknar x.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: