Emelie

Love the life you live - live the life you love

Update

Kategori: Random

Julmarknaden blir inte av för mig i år. Det var för många saker som stred emot tyvärr. Det känns jättetrist, speciellt eftersom jag jobbat så hårt för att få alla mössor klara i tid. Så nu har jag typ 40 mössor. Kanske mer, som bara ligger i en låda hemma. Så nu gäller det att försöka kränga loss dom på andra håll. Ska försöka lägga upp bilder på diverse platser och på så vis förhoppningsvis sälja några på det sättet. 

Om inte annat så får jag spara till kommande lansering av hemsida. Dock så kommer det förmodligen att dröja ett tag tills dess. Ska ju dels flytta till Norge om exakt 58 dagar. Så innan det är det ingen mening för jag kan inte driva den från utlandet. När jag kommer hem hade jag kunnat köra igång, men det är inte heller någon mening för let's face it, mössor säljer inte på sommaren. Sen är det höst. Den perfekta tiden för att köra igång, men då åker jag till Asien i typ november. Men efter det så kan jag ju köra igång. Det blir nog bra till slut.

I övrigt så fortsätter jag att kämpa på och halva dagen har typ gått nu. Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: