Emelie

Love the life you live - live the life you love

Until the end of times

Kategori: Random

X är hemma! :D:D:D Det är underbart på alla sätt och vis. Trist att det gick som det gick för dom dock, men jag är ju nöjd! Dock så är det lite oklart hur länge jag får krama på han innan han måste åka igen.

Igår efter jobbet drog jag och Emelie hem till lägenheten och började laga mat. Baconsås och pasta blev det. Kan vara bland den godaste vardagsmaten som finns. Sen blev det dags för halv åtta hos mig och Robinson. Me like! Bakade också en paj med trädgårdsbär där mitt i någonstans, den blev smaskens. Och jag har saknat att baka. Dock så blir det mer avancerade grejer inom kort. En bärpaj kan liksom en apa baka utan recept. Det var hur som helst väldigt trevligt och det blev en tidig kväll.

Till min stora lycka hade mina Lost-boxar kommit igår. Emelie kan intyga att jag va överlycklig och drog en liten segerdans. När hon hade åkt hem och jag hade duschat och gjort mig i ordning för kvällen blev det dags. Skulle kolla på ett avsnitt eftersom klockan var rätt mycket. Men jag fuskade lite och kollade på två. Så idag är jag trött. Somnade typ tolv. Vaknar i en chock klockan 02:30 av en duns i lägenheten. Kommer då på att det var X. Sen somnade jag inte om förrns 03:30. Så jag är rejält trött idag. Men på måndag får jag sova ut!

Nu blir det jobb till klockan 18 sen ska jag hem och laga middag och ha det allmänt chill. Förmodligen krama lite extra på x också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: