Emelie

Love the life you live - live the life you love

Te

Kategori: Random

Igår var jag på Te-centralen för första gången. Gud vilket härligt ställe. Helt underbart, jag är såld.

Jag, mamma och Martin var i alla fall tid eftersom jag så länge velat gå dit då jag har hört mycket positivt om stället. Sagt och gjort, jag bad om att få lukta på några teer och jag kom hem med två teer, ett kvällste med apelsin och kanel och ett chaite som lukade helt underbart.

Jag provade apelsinteet igår och det var helt underbart gott. Ikväll ska jag kura ner mig i soffan med chai. Jag älskar verkligen chaite. Och det här kommer förmodligen vara godare än något chai jag någonsin druckit. Så jag ser verkligen fram emot det.

Så ikväll blir det helt enkelt mys i soffan med te, tända ljus, stickning och någon mysig film. I love it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: