Emelie

Love the life you live - live the life you love

Spänningshuvudvärk

Kategori: Random

Är bland det värsta som finns i smärtväg. Eftersom ipren inte hjälper, vatten inte hjälper, socker inte hjälper, glasögon hjälper inte och listan är lång. Någon som dock hjälper är tigerbalsam. Har jag något tigerbalsam med mig? Nej. Jag funderar dock starkt på att i fortsättningen alltid ha med mig tigerbalsam eftersom jag vet att det fungerar mot min spänningshuvudvärk som allt för ofta uppstår på jobbet främst.

Var på Akademibokhandeln på lunchen och skulle leta reda på Lauren Conrads böcker. Dom fanns dock inte men jag köpte med mig The Carrie Diaries istället. Alltså livet som Carrie före Sex and the city. Om när hon var ung och sånt. Det ska bli kul läsning. Dock så gillade jag verkligen inte boken satc. Men den här kan säkert vara bättre!

Saknar redan x. Det känns tomt, och ännu mer kommer det att märkas för nu har det ändå bara gått en dag. Men det går förhoppningsvis bra.

Fick nyss veta att hyran för vår "lägenhet" i Norge har höjts. Mest troligt. Ganska stor skillnad blir det i svenska kronor för det som först var sagt. Ungefär 1100 svenska kronor mer i månaden hamnar det på i dagsläget. Men vi hoppas att det löser sig. Vi ska bo i en barack med lägenheter. Hoppas att det är som en egen lägenhet med kök dusch och allt i själva lägenheten. Dela det med massa andra känns ju inge vidare för den höga hyran. 3400 svenska i månaden ungefär. För så mkt pengar hoppas jag verkligen att det är en bra lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: