Emelie

Love the life you live - live the life you love

Sleepy

Kategori: Random

Det var en tuff natt inatt, jag somnade 21 för att jag var helt totalt slut och ville få igen lite sömn. Jättebra kändes det. Sen kom anledningar till att jag klockan 02:30 vaknade, kunde inte somna om förrns 05:00. Så idag är jag trött och faktiskt rätt arg. Tackar vet jag min far som alltid är på min sida och har varit extremt megasnäll det senaste dygnet. Han är alltid snäll men så snäll som han var igår och skjutsen jag fick imorse gör mig nästan tårögd.

Önskar att jag hade pengar så jag kunde skicka en bukett med blommor till han. Men det kan jag inte för jag har inte mkt kvar. Speciellt inte efter ikväll då jag och bror ska gå på bio och ut och käka. Men det ska bli trevligt med lite bror och syster häng så det är värt att leva fattigt resten av månaden.

Nu har jag en lång och jobbig arbetsdag att se fram emot. Jag som skulle vara utvilad och pigg idag. Men det kunde jag uppenbarligen glömma. Så nu kommer dagen bli lång, jag kommer vara nära till sömn hela dagen och det känns allmänt pissigt. Tur att jag är ledig imorgon så jag förhoppningsvis kan få sova en stund. Och sova en hel natt dessutom. Hade varit skönt om jag får det.

Bye bye.

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Saknade dig på jobbet idag :-/

    2010-10-12 | 18:51:34

Kommentera inlägget här: