Emelie

Love the life you live - live the life you love

Roxanne Shante

Kategori: Random

Det var länge sen jag lyssnade på Hiphop. Men nu kände jag att det var dags, och nu inser jag hur mycket jag älskar det! Just nu lyssnas på Wu tang, Protect Ya neck. Me like! Roxanne Shante kommer alltid vara min favorit inom genren dock. Hon är grym.

Över till annat. Jag är hungrig, jag är hungrig rätt ofta nuförtiden. Förmodligen har det att göra med att jag lever på risgrynsgröt men det ska det bli ändring på ikväll! Jag ser fram emot mat med tuggmotstånd. Mums. Jag älskar mat, jag förtjänar att vara tjock egentligen så mycket som jag älskar mat. Men som tur är så är jag inte tjock ändå. Vissa har det bra.

Jag vill också åka bräda. Jag ser fram emot vintern. Bräda i princip varje dag! Wihooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: