Emelie

Love the life you live - live the life you love

Reboot

Kategori: Random

Nu är det nya tag. Nu ska jag inte tänka på hemskheter längre utan se allt från den ljusa sidan istället. Mycket bra initiativ av mig tycker jag! Så nu ska jag inte tänka på pengar någe mer för det finns dom som har det bra mycket värre än vad jag har det. Lyxproblem kallas det för. Jag har ju ändå råd med lite mat fortfarande.

Så nu kör vi! Nya tag. Andas in. Andas ut. Och sen var det borta. Jag är duktig på att hetsa upp mig själv men också duktig på att lugna mig själv.

Jag vill träna. Komma igång och köra body pump varje dag. Bli stark osv. Men snart så. När jag har kommit in i min nuvarande livssituation och vant mig lite så kör vi! Sista spurten innan jag drar till Norge. Det är för övrigt 53 dagar kvar tills jag åker. Och jag kan inte ens beskriva hur bra det faktiskt känns. 53 dagar är ingen tid alls, det går jättefort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: