Emelie

Love the life you live - live the life you love

Paradise

Kategori: Random

Ikväll kommer jag att sitta som fastklistrad framför tvn. Höst-tv är det bästa som finns i den kategorin. Det är mystv på hög nivå, oftast inspelat på sommaren så man kan drömma sig bort lite. Ikväll blir det Paradise Hotel och Bonde söker fru. Sen måste jag ju få min daliga dos av lost också! Jag är helt obsessed.

Fick min första julklapp igår! Ett underställ i ullfrotté som jag beställde som momma sa att hon kunde bjuda på i julklapp. Så det fick jag. Sen idag så får jag en till julklapp av Emelie! Små pajformar och en lite större, men ändå inte för stor. Hon är uppmärksam den tjejen. I torsdags när vi hängde klagade jag på min extremt stora pajform som blev typ två pajer om man skulle täcka hela. Men nu har jag en lagom. Som är lila dessutom! Sen var dom små pajformarna rosa. Mina färger alltså :) Så nu ska det bakas framöver! Och jag ska baka nåt extra gott i mina nya formar på lördag när vi ska ha myskväll.

Fick också en skål i form av en cupcake av mamma här om dagen. Den är jättesöt och den ska användas som sockerskål vilket mamma redan klurat ut.

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: