Emelie

Love the life you live - live the life you love

Not a good day

Kategori: Random

Idag är en riktigt dålig dag. Jag blir så less på allt. Och det är ingen som förstår någonting heller. Det hela började med att jag får veta att jag kommande period kommer vara tvungen att börja 6 fast jag sagt att jag inte kan det då jag isf måste ta taxi för 200 spänn vilket inte riktigt känns värt. Efter det har det bara gått neråt.

Det har varit skönt med helg. Inte alls lika mkt vila och lugn och ro som jag hoppats på men det får jag väl leva med. Det var mysigt att hänga med Emelie as always och mitt sockersniff kommer hem imorgon och blir hemma i två veckor vilket just nu känns som det enda positiva i mitt liv. Men det ska bli kul att se henne igen!



 Jag säger det jag säger och inget annat. Inga gömda undermeningar i meningen eller nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: