Emelie

Love the life you live - live the life you love

Mjukis

Kategori: Random

Usch det borde vara olagligt att jobba så här tidigt på en lördag. Men det blir ju som tur är lite ob för det. Men det är ändå väldigt jobbigt att kliva upp typ klockan sju. Speciellt med vetskapen att det är lördag och att alla människor med normala jobb ligger och sover nu. Men jag hyllar dagen i ära med att ha riktiga mjukiskläder på mig. Lite skönt måste man ju få ha det, även om det är fult. Men vem bryr sig om sånt.

Jobbar till 16:40 idag. Samma sak imorgon. Imorgon ska jag och bror gå på Toy story 3 i 3D. Varken han eller jag har varit på nån 3D film så det ska bli skoj. Har varit på 3D men det var på cosmonova och en naturfilm så det var kanske inte lika häftigt. Kan tänka mig att animerade filmer gör sig väldigt bra i 3D. Skräckfilm skulle jag aldrig kolla på i det. Fy. Skräckfilm över huvud taget kollar jag inte på. Varför ska man skrämma upp sig själv? Näe efter Rec för typ tre år sedan är jag förstörd för skräckfilmer för alltid.

Mamma åker på ikea idag och hon ska köpa med sig bland annat en bokhylla till mig. Den där ouppackade lådan med böcker börjar störa mig ganska rejält nu. Men nu behöver jag inte tänka på det längre! Skönt.

Har egentligen inget vettigt att skriva mer än att beklaga mig själv för min trötthet. Jag får drömma mig bort så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: