Emelie

Love the life you live - live the life you love

Milano

Kategori: Random

Gud vad jag älskar att vara ledig. Det är så skönt och extra skönt är det när man vet att man sedan har sju dagar i rad av arbete. Då kan jag med gott samvete gå med pyjamas till klockan två och bara dega i soffan hela dagen. Jobbar på ett sätt ändå dock. Stickar mössor på löpande band. Min egna lilla fabrik i soffan. Vilken dröm att göra det på heltid. En vacker dag hoppas jag.

Slötittar i alla fall på True Blood. Har sett första säsongen tusen gånger men det är det som är det fina. Jag kan inte va min egen fabrik om jag ska kolla på nåt jag aldrig sett förut. Så av den anledningen passar True Blood perfekt en dag som denna.

Ikväll ska jag laga grekiska köttbullar med ris. Som jag har längtat efter det. Det kommer att bli riktigt gott det kan jag lova. Sen funderar jag på att baka en kaka á la Leila Lindholm. Smaskens!

Stay tuned.


En hemsk bild på en vacker fjällvandring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: