Emelie

Love the life you live - live the life you love

Måndag

Kategori: Random

Idag ska jag jobba 12-21. Kollade min kalender och såg att jag börjar dagen med massage! Hur bra start är inte det på en superlång vecka? Rätt bra om du frågar mig. Så det kommer bli en bra dag, dagen går alltid fortare när man har något annat på schemat.

I övrigt så hatar jag folktandvården, dom ringde och väckte mig klockan åtta idag, jag sa nej jag kan inte komma idag, inte den här månaden öht, men hon fortsatte att rabbla upp en massa tider. Till slut sa jag "ursäkta med jag sover, ring inte mig, jag ringer er när jag har tid" och lust att betala en massa pengar för att få reda på att jag inte har några hål. Inte riktigt värt det känner jag. Speciellt eftersom jag har lite klent med pengar den här månaden så skippar jag det.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan bege mig till jobbet. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: