Emelie

Love the life you live - live the life you love

Love.

Kategori: Random

Jag är helt kärlekstokig idag känner jag. Lyssnar på kärleksmusik och tänker på kärlek som bara finns på film likt Twilight. Spinner vidare på musiktemat sen tidigare idag men det kan påverka ens humör så otroligt mycket. Iaf mitt. Nu är jag alldeles kär för jag lyssnar på Your song. Jag ska gifta mig till den låten. Därmed basta.

Även Come what may skulle jag absolut kunna tänka mig att gifta mig till. Herrejisses vad blödig jag är. Vadå gifta mig? Jag är ju bara 20. Men en dag ska jag gifta mig. Och musiken har du inget att säga till om Mclovin.

Så nu ska jag fortsätta med mitt smöriga och kärlekstokiga jag. För jag gillar det. Det är mysigt att vara kär.

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you
And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song and I'll be there by your side
Storm clouds may gather
And stars may collide
But I love you until the end of time.


Kommentarer

  • Mamsen säger:

    Du älskar ju chai latte - har hittat detta åt dig!!!

    Så här gör du en lika god chai latte hemma:

    - Köp denna chaisyrup, det är exakt den som Wayne’s använder själva.

    - Värm mjölk (gärna någon med lite socker), om du gör i kastrull – vispa gärna upp ett skum också.

    - Häll upp i en kopp, häll på några teskedar av chaisyrupen. Drick!

    Man kan säkert göra på en massa olika sätt, men jag tror att det är så här de gör

    2010-10-23 | 08:57:42
    Bloggadress: http://www.gourmethouse.e-butiken.se/?artnr=64

Kommentera inlägget här: