Emelie

Love the life you live - live the life you love

L'amour

Kategori: Random

Idag när jag klev upp var det mörkt ute. Det är det förvisso nu också. Det känns jättekonstigt att vara uppe när det fortfarande är mörkt. Men ändå skönt att jag får sluta tidigt idag.

Min mage är fortfarande paj och jag vill kräkas mest hela tiden, dock så har jag inget i min lilla mage att kräkas upp. Men det får gå ändå. Jag har ångest över att jag gick hem igår, men jag hade inte mycket till val. Att jag är uppe idag är för mig en förjävla bedrift och jag kommer förmodligen leva på endast vatten idag.

Trots att min mage går sönder sakta men säkert så är jag ändå på bra humör idag. Har sovit jättegott inatt och det var så himla skönt så jag kan inte ens beskriva det. Sen kommer mitt sockersniff idag! Hurra!

Later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: