Emelie

Love the life you live - live the life you love

It's killing me

Kategori: Random

Allt tar död på mig just nu känns det som. Det är fördmodligen inte allergi utan förkylning eftersom clarityn inte gör ett skvatt, inte heller friskluft. Dessutom är min aptit långt borta idag. Jag har ätit lite naturgodis, och då menar jag lite, och druckit en kopp kaffe. Det är det enda jag har lyckats få i mig idag. På min lunch kunde jag inte äta nånting. Känns det bra? Nej. Börjar jag få extreeeeem energibrist? Ja.

Att ögonen och näsan rinner och huvudet känns som ett ton gör knappast det hela bättre. Gud vad jag klagar men en sån här dag anser jag att jag har all rätt i världen att klaga. Och ingen kan säga nåt annat.

Fan energinivån är så låg nu så det är jobbigt att bara sitta upp, ännu mer jobbigt att jobba och försöka tänka. Att röra på händerna genom att skriva är också jobbigt. Det är helt enkelt synd om mig idag. Och jag hoppas verkligen att det går över snart för jag har absolut inte råd att bli sjuk igen.

Pricken över i:et är dock att jag fortfarande är minst lika ledsen. Jag saknar dig så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: