Emelie

Love the life you live - live the life you love

I'm on fire!

Kategori: Random

Idag är jag så extremt duktig! Det var riktigt länge sen motivationen och arbetshastigheten var så hög. Jag jobbar kanonbra helt enkelt! Nu har jag lunch och dricker kaffe. Sen ska jag köra på i typ 4 timmar till sen är det helg. Hurraaaa!

Det går inte att beskriva hur skönt det känns med en helg framför mig med endast lugna planer. Förra helgen jobbade jag ju och helgen innan det var jag på jobbfest. Alltså har min uberviktiga vila blivit lidande. Många av mina vänner tycker jag är knäpp som typ vill gå och lägga mig klockan 21 om kvällarna. Men om jag ska vara på topp måste jag ha minst 10 timmars sömn och då måste man ju gå och lägga sig i tid. Inatt fick jag sova 11 timmar och det kändes väldigt viktigt och har förmodligen mycket att göra med mitt glada humör idag.

Jobb till klockan 19 är det iaf som gäller idag. Sen kanske det blir en promenad och sen får jag förhoppningsvis njuta av massa lost. Imorgon blir det tjejkväll med Emelie, laga fläskfilé med potatisgratäng och någon snitsig efterrätt ska jag överraska med. Vet dock inte vad än, men jag har några alternativ.

Morgondagen bjuder förmodligen på lite träning också. Har haft ett alldeles för långt uppehåll nu.

Later dudes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: