Emelie

Love the life you live - live the life you love

I just want to feel you

Kategori: Random

Herregud vad man blir berörd av PS I Love You. Ända in i själen och hjärtat. Inte många filmer som kan göra så, men den kan det. Alla måste se den. (Det gäller även dig x)

Hur som helst. Nu ska jag sminka mig lite snabbt sen ska jag åka på jobbkalas eller vad man ska kalla det. Leka lekar hela dagen och äta middag ikväll. Får se vad det blir, jag hade dock helst kommit på endast middagen. Är inte på humör för att leka konstiga lekar idag. Fast det är jag typ aldrig. Tror att skolan har förstört sånt. Brännboll vill jag aldrig spela igen. Det är helt enkelt uttjatat med allt sånt från alla friluftsdagar.


Later.

Kommentarer

  • XXX säger:

    Ja vi får väl se den nångång framöver då :PppP

    Yummy bild c(:

    2010-10-03 | 01:00:52

Kommentera inlägget här: