Emelie

Love the life you live - live the life you love

Green

Kategori: Random

Sådärja, då är det "bara" fem timmar kvar. Men det går nog fort. Sen får jag sluta i tid idag vilket känns väldigt bra. Längesen jag slutade innan fem så det ska bli skönt att komma hem i tid och ha gott om fritid innan man måste gå och lägga sig. Så blir det inte bara laga mat och sova som det har blivit mycket på senaste.

Jag är träningssugen, får se om jag kanske drar mig iväg ikväll och tränar lite. Annars ska jag nog träna med Anny imorgon som jag förstod det. Hoppas det. Tränade sist i lördags och det gick jättebra! Körde superhårt på crosstrainern sen med fria hantlar och därefter lite övningar som fällkniven, medecinboll osv. Väldigt innehållsrikt pass och sjukt bra träning.

Gud vad jag skriver tråkiga saker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: