Emelie

Love the life you live - live the life you love

Freedom

Kategori: Random

Jag fick min lediga dag imorgon istället för på torsdag. Det kändes extremt viktigt eftersom jag tror att jag behöver en ledig dag nu, mer än sen. Visst kommer det att bli 7 dagars arbetsvecka men det klarar jag! Har dessutom en utbildning på tisdag så då blir det ju lite lättare vecka nästa vecka.

Så imorgon ska jag verkligen njuta och bara ta det riktigt lugnt. Något som är ännu viktigare är att Bonde söker fru börjar imorgon! Som jag har längtat! Världens mysigaste program, utan tvekan. Visst var det lite mer charm på bönderna för några år sedan men det är ändå riktigt bra! Så imorgon klockan 20:00 sitter jag fastklistrad framför tvn. Det är en helig timme.

Mer än så hade jag väl inte på bordet just nu. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: