Emelie

Love the life you live - live the life you love

Far far away

Kategori: Random

Jag vill åka bort nu. Ligga på en strand med en god bok i handen och gott sällskap i form av den bästa vännen man kan ha vid min sida. Nämligen Emelie. Men om ett år är vi snart på väg. Men ett år känns så långt bort. Jag måste nog fly till en strand i vår eller sommar. Känns välbehövligt.

Två lååånga timmar kvar tills jag får åka hem nu. Då ska jag åka till pappsen och få i mig lite mat i form av tacos. Det ska bli riktigt gott. Sen ska jag ta mig en riktigt lång och varm dusch eller kanske ett bad. Tycker dock att det är skönare att duscha än att bada. Blir så långtråkigt när man badar på nåt vis. Men det är skönt ibland. Nu kom jag av ämnet. Sen ska jag forsätta mitt maniska lost-tittande och sova.

Skönt att jag är ledig på måndag iaf. Ledigheten är inte så långt borta. Främst sovmorgonen jag vill åt. Och ingen stress. Bara kunna göra precis vad man känner för hela dagen. Det gillas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: